Analni sex

септембар 26, 2013

analni sex

Brojne predrasude, koje nikako da odumru, kažu da je analni seks bolan, da ne može da dovede do užitka i da ga žene praktikuju samo da bi udovoljile svojim muškarcima.

Istina je međutim drugačija – ništa od ovoga nije tačno.

Prvo, analni seks ne mora biti bolan, a ključ za prevazilaženje ove prepreke su opuštenost (fizička i mentalna) i korišćenje lubrikanata. Drugo, analni seks može da dovede do užitka, naročito u kombinaciji sa stimulisanjem vagine i klitorisa, jer u anusu postoji veliki broj osetljivih nervnih završetaka. Treće, žene vole da upražnjavaju analni seks ako prethodna dva uslova budu valjano zadovoljena i u njemu i te kako mogu da uživaju.

Zbog svega navedenog bitno je pridržavati se nekih univerzalnih saveta kako bi sve proteklo dobro, naročito ako ovaj vid seksa upražnjavate prvi put.

Obavezno korišćenje lubrikanta tokom analnog sexa

Šta god petljali oko njenog anusa, upotreba lubrikanta je neizostavna. Anus, naime, za razliku od vagine ne luči različite sokove kad se žena uzbudi, pa ih moraš nadomestiti veštačkim putem. Anus mora biti dobro podmazan, jer ako žena prvi put analni seks iskusi kao bolan i neprijatan, gotovo je sigurno da neće poželeti da pokuša ponovo. Najbolji lubrikant koji možeš odabrati je lubrikant na bazi vode. Samo tako reci u apoteci i seks šošu gde ga kupuješ i prodavci će znati šta da ti daju.

Kondom i analni sex

U nekoj kasnijoj fazi, kada sa nekim postelju delite već godinama i upoznate navike i osobine jedno drugog, analni seks možete upražnjavati bez kondoma uz obaveznu temeljnu higijenu neposredno po završetku. U početku, međutim, kondom je obavezan, naročito ako partnerku ne poznajete dovoljno u seksualnom smislu.

Higijena i analni sex

Da se ne pravimo ludi: znamo šta izlazi iz anusa. Da ne bi bilo neprijatnosti, bilo bi dobro da tvoja partnerka pre odnosa dezinfikuje anus. To može učiniti na više načina. Najpre, može u apoteci kupiti set za klistiranje (nije skup) i isklistira se, prateći uputstvo koje dolazi zajedno sa klistirom. Međutim, ukoliko vam je neprijatno da kupite ovaj instrument, čišćenje se može obaviti i crevom sa tuširanje sa kojeg je prethodno skinut mlaznik.

Nemoj odmah penisom

S obzirom da je (seksualno) netaknut anus vrlo tesan i osetljiv, logično je da nećeš na njega odmah životinjski navaliti svojim spolovilom. Najbolje je da pokušaš prstima, a možte upotrebiti i neku omanju seks igračku ako je posedujete.

Žena mora biti dovoljno uzbuđena za analni sex

Ne morate žuriti. Priuštite sebi kvalitetnu predigru, napalite jedno drugo, probudite vatru i tada će se analni seks desiti gotovo sam od sebe. Iskoristi sve moguće adute, od stimulacije klitorisa do stimulacije grudi i ostalih erogenih zona.

Oprez pri analnom sexu

Pre, za vreme, a naročito posle odnosa, moraš biti pažljiv prema partnerki. Pre odnosa pažnju ćeš pokazati dobrom predigrom, možda i orgazmom koji ćeš joj priuštiti oralnim seksom, a sve u sklopu priprema za ono što sledi. Tokom analnog seksa, pažnju pokazuješ nežnošću i obzirnošću, jer bez obzira na sve mere koje ste preduzeli, a koje smo opisali iznad, anus je i dalje izuzetno osetljiva regija i klizav teren, naročito ako je reč o prvom analnom seksu. Nakon odnosa, pažnju ćeš pokazati tako što se nećeš okrenuti i zaspati kao klada već se posvetiti partnerki, maziti se sa njom, istuširati, pričati o utiscima i sve što ide uz to. To ti je, na kraju krajeva, i ulaznica za neki sledeći put.

Kako poboljšati erekciju

март 15, 2013

worried-manSlaba erekcija čest je problem za modernog muškarca. Uzroci slabe erekcije mogu biti uslovi života ispunjeni stresom i hroničnim zamorom, ili pak lošom fizičkom formom praćenom gojaznošću i hroničnim zdrastvenim problemima.

Pored toga, mlađi muškarci često imaju problema sa održavanjem erekcije prilikom stavljanja kondoma ili zbog treme usled želje da se prikažu u “pravom svetlu” pred novom devojkom.

Ako je slaba erekcija posledica prve grupe negativnih faktora, situaciju možete popraviti uvažavanjem sledećih preporuka:

Psihološka stabilnost i emotivno rasterećenje prilikom seksa podjednako je važno za dobru erekciju. Svaki vid mentalne tenzije otežaće postizanje kvalitetne erekcije. Ako čovek pred sebe postavlja prevelika očekivanja ili je pod teretom ranijih “neuspeha” u krevetu, situacija koja vodi sesku postaće za njega podsvesno stresna.

Lek za ovakve probleme može biti sledeće:

  • Redovna mentalna i fizička relaksacija, te umerena upotreba alkohola u periodu koji prethodi seksu
  • Građenje iskrenog odnosa sa partnerkom, ispunjenog poverenjem,  razumevanjem i otvorenim razgovorom o problemima
  • Uzimanje farmakoloških sredstava za erektilnu disfunkciju (Viagra, Cialis) koji moraju biti samo privremeno rešenje zbog direktnog uticaja na fiziološke procese u organizmu koji mogu biti rizik po zdravlje
  • Psihiološko savetovanje

Seks je samo jedna od komponenti života, naravno vrlo važna. Stoga sve životne okolnosti imaju odraza i na kvalitet seksa. Dakle, važno je voditi jedan uravnotežen i ispunjen život kako bi i seks bi takav.

©SexSaveti

Prvi seks: saveti za njega

новембар 23, 2010

Kad je nešto prvi put složićete se nije baš lako. Pa , radili ste prvi put i neke druge stvari. Uvek tu postoje neispitani tereni, neistražene funkcije, nepredviđene reakcije i slično. Prvi seks je isto takav.

Prvi seks: Iskustva drugara

Sećam se, jedan moj drugar se pitao kako je tamo dole u ženskom međunožju? Ako je suvo, a treba gurati, pa to će boleti bila je njegova dilema. To smo razrešili tako što smo ga podsetili na vlaženje, a i na činjenicu da to svi vole da rade i da u tome uživaju i da se ne bi time bavili da boli. To je ovako jedan najbiserniji biser.  Sećam se takođe smo se pitali kako je to ležati na ženi, kakav je osećaj, jel isti kao kad ga držiš u desnici? Rešenje – prelazno naravno je bilo da smo masturbirali u jastuk ležeći na stomaku. To je bio hit! Da li je to baš tako u ženi videćete, ali barem znate da ste se oslobodili ručnog rada.

Prvi seks: Poznavanje terena

Dalje, kako to uopšte izgleda, gde je ta rupa u stvari? Šta ako promašim pa se obrukam? Za prvo pitanje danas pomaže internet gde sigurno možete naći hiljade slika razno raznih ženskih genitalija, što onih strogo anatomskih, što onih erotskih. Drugo i da se spetljaš nije ništa strašno, možeš pitati da ti pomogne i da ti pokaže. I ti si njoj misterija ako joj je prvi put, a i ako nije. Ovde možeš pogledati kako izgleda ženska vagina.

Pročitaj više…

Prostata i impotencija

септембар 9, 2010

Benigna hiperplazija prostate (uvećanje prostate) vrlo je čest zdravstveni problem među starijom muškom populacijom. Statistika pokazuje da oko 50% muškaraca sa ovim stanjem ima prosek godina oko 60. Uvećanje prostate obično kreće u 30-tim, a prvi simptomi se ispoljavaju u 50-tim godinama starosti.

Simptomi uvećane prostate

Većina simptoma uvećane prostate počinje da se ispoljava postepeno. Jedan od najčešćih simptoma je česta potreba za noćnim mokrenjem, i onim preko dana. Ostali simptomi su vrlo često teškoća da se započne mlaz pri mokrenju, isticanje mokraće i nakon prestanka mokrenja, slabiji mlaz pri mokrenju. Ozbiljnije i ređe komplikacije uključuju infekcije urinarnog trakta i potpunu blokadu uretre koji zahtevaju hitnu medicinsku intervenciju. Pored ovoga, mnogi muškarci iskuse i probleme sa potencijom.

Da li uvećanje prostate izaziva impotenciju?

Studija sprovedena u Americi i šest evropskih zemalja na oko 14.000 muškaraca uzrasta od 50 do 80 godina pokazala je jaku vezu između benigne hiperplazije prostate i urinarnih problema ili erektilne disfunkcije. 50% svih ispitanika su prijavili otežanu seksualnu funkciju, a 10% njih potpunu impotenciju.

Kako se leči uvećana prostata?

Redovan medicinski monitoring bez naročite terapije se primenjuje kod slučajeva gde negativni simptomi nisu značajnije ispoljeni.

Farmakološka terapija uključuje:

  • alfa blokatore koji opuštaju glatke mišiće prostate i olakšavaju protok urina. Neželjena destva mogu biti glavobolja i stalni zamor.
  • inhibitore 5-alfa reduktaze koji blokiraju konverziju testosterona u njegovu aktivnu formu u prostati (dihidrotestosteron). Neželjena dejstva mogu biti smanjena seksualna želja i problemi sa erekcijom.

Hirurška intervencija kod onih koji ne reaguju povoljno na terapiju ili imaju ozbiljne komplikacije poput blokade urinarnih puteva.

Najjači prirodni lek za impotenciju… SAZNAJ VIŠE!

Testosteron

јануар 18, 2010

SINTEZA TESTOSTERONA

Testosteron je dominantan muški polni hormon. Naziv androgeni upotrebljava se kao sinonim za muške polne hormone, koji se produkuju ne samo u testisima već i u drugim tkivima u organizmu. Dnevno se kod zdravog odraslog muškarca proizvede oko 8 mg testosterona.

Testosteron se proizvodi u testisima i u vrlo malim količinama u nadbubregu. Sama proizvodnja testosterona, kontrolisana je informacijama iz mozga (Luteinizirajući hormon-LH), načinom života (vrsta i količina hrane, fizička aktivnost).

Uticaj mozga na proizvodnju testosterona bazira se na stalnoj kontroli njegove koncentracije u krvi. U slučaju smanjene koncentracije ovog hormona, obaveštava se deo mozga (Hipotalamus), koji ovu neravnotežu reguliše povećanjem lučenja supstance po imenu LH RH. Sada se po automatizmu aktivira niži centar po hijerarhiji (Hipofiza), sa posledičnim povećanjem lučenja ključne supstance (Luteinizirajući hormon-LH), koji krvlju dospeva do specifičnih Leydigovih ćelija intersticijalnog tkiva testisa.

Fizička aktivnost ima veliki značaj u kontroli proizvodnje testosterona. Naime pokazano je da adekvatna fizička aktivnost pospešuje ovu proizvodnju. Mehanizam ove raekcije u direktnoj je vezi sa odnosom ovog hormona i njegovog “suparnika” – Kortizola. U svakodnevnom govoru kortizol, odnosno glikokortikoide nazivamo jednim imenom kortikosteroidi. Suparništvo ova dva hormona zasnovano je na njihovim potpuno suprotnim dejstvima na mišićno-koštani sistem i metabolizam. Kortizol se oslobađa u većim količinama tokom stresa, kakav je i sportski trening, prilikom čega zaustavlja proizvodnju testosterona u testisima i dovodi do njegove deficijencije. Sada se verovatno pitate zašto je onda za muškarce dobro da se bave sportom. Odgovor je u činjenici da kontinuirano vežbanje u fiziološkim granicama direktno snizuje koncentraciju kortizola u krvi, te uspostavlja harmoniju između ova dva hormona, odnosno njihovih dejstava.

Način ishrane, jedan je od jako bitnih elemenata kontrole proizvodnje testosterona. U današnje vreme, svedoci smo sve veće dominacije materijalnih vrednosti, pa samim tim i sve većeg značaja fizičkog izgleda u svakodnevnom životu. Dijete kao sastavni deo života u današnje vreme nisu rezervisane samo za lepši pol. Sve veći broj muškaraca pribegava ovim merama zarad što boljeg izgleda, odnosno vrednovanja u društvu. Do danas još nije pronađena idealna dijeta, zbog čega je konačni zbir svih dijeta nedovoljan unos hranljivih materija (energije) u toku jednog dana. Ovakav nedovoljan energetski unos najznačajniji je faktor koji doprinosi padu proizvodnje testosterona u muškom organizmu.

Naime, ukoliko duže vremena insistiramo na takvom načinu života, ne unoseći dovoljno ugljenih hidrata, masti i proteina, a naročito ugljenih hidrata, opet ćemo aktivirati i unaprediti “suparnika” testosterona (kortizol), koji će sada imati zadatak da zaštiti organizam od ovakvog “stresa”, pri čemu će aktivirati procese razgradnje (katabolizma) u celom telu na nivou vezivnog tkiva, kože, kostiju, mišića, masti, a sve u cilju održavanj normalne koncentracije glukoze u krvi. Kada je reč o vrsti hrane koja pogoduje proizvodnji testosterona, kao i što boljim fiziološkim efektima, moramo znati da se testosteron proizvodi (sintetiše) iz acetil Co-A, preko holesterola. Acetil Co-A je jedinjenje koje nastaje konačnom razgradnjom ugljenih hidrata, masnih kiselina i proteina. Dakle, jasno je da ukoliko nema dovoljno, prvenstveno masnih kiselina u ishrani, neće biti ni holesterola, niti testosterona. Zato u redovnu ishranu moramo uvrstiti zdrave masti iz grupe monozasićenih (maslinovo i kanola ulje), kao i poluzasićenih (kukuruzno i suncokretovo ulje). Ako organizam i proizvede dovoljno testosterona, pitanje je da li će on biti sposoban da ostvari efekte na ciljnim organima. Obzirom da je njegov zadatak da sintetiše belančevine neophodno je da ima dovoljno materijala (supstrata) za proizvodnju. Iz tog razloga potrebno je u ishrani koristiti namirnice bogate aminokiselinama, posebno L-argininom i L-citrulinom (bademi, crveno meso, dinje, kikiriki, pasulj, soja, losos, orasi), kao i namirnice bogate proteinima ( bademi, belance jaja, lešnik,  orasi, soja, hrana iz mora, posni sirevi, pileće belo meso, mahunasti plodovi, mleko sa niskim procentom mlečne masti).

Pročitaj više…


Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

Придружите се 47 других пратиоца